YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 27 Oktober 2011

~ benarkan cinta ini subur kerana Allah ~






(¯`v´¯) ISTIQARAH CINTAKU
`•.¸.•´`•.¸•*¨¨*•.¸¸`•.¸.¸¸.•*

•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯
"Ya Allah, jika benar dia JODOHKU...Engkau satukanlah kami dengan ikatan yang HALAL di sisiMU Ya Allah...Jika benar dia MILIKKU,Engkau dekatkanlah HATI kami dengan kasih sayang yang mendalam...Jika benar dia yang TERBAIK buatku,Engkau peliharalah perasaan CINTA antara kami agar kami saling mengasihi,agar kami saling menghormati.Tapi seandainya kami TIDAK dijodohkan untuk bersama dan dia bukanlah yang terbaik untukku Ya Allah...maka Engkau tunjukkanlah KEBENARANMU agar hati ini AKUR atas KEHILANGANNYA...Engkau JAUHKANLAH hati kami dari sebarang perasaan...Engkau berikanlah KEKUATAN buat hati-hati kami agar kami REDHA dengan ketentuanMu Ya Allah...Ameen Ya Rahman..Ameen Ya Rahim..Amin Ya Rabbal Alamin.."
•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯•¸.•´¯

* ¸. • * ¨ `* •.. * ¸. • * ¨ `* •.. *
Allahu Rabbi, aku minta izin
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Jangan biarkan cinta untuk-Mu berkurang
Hingga membuat lalai akan adanya engkau
Allahu Rabbi, aku punya pinta
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan bilangan cinta-Mu yang tak terbatas
Biar rasaku pada-Mu tetap utuh
Allahu Rabbi, izinkanlah
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Pilihkan untukku seseorang yang hatinya penuh dengan cinta-Mu
Dan membuatku semakin mengagumi-Mu
Allahu Rabbi
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Pertemukanlah kami
Berilah kami kesempatan untuk lebih mendekati cinta-Mu
Allahu Rabbi, pintaku yang terakhir
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Jangan pernah Kau palingkan wajah-Mu dariku
Anugerahkanlah aku cinta-Mu
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu.
Amin Ya Rabbal Alamin..
* ¸. • * ¨ `* •.. * ¸. • * ¨ `* •.. *

Tiada ulasan:

Followers